klager

Sælger er ansvarlig for enhver mangel på overensstemmelse med varerne, der opstår inden for to år fra købsdatoen i overensstemmelse med artikel 10 i lov om særlige betingelser for forbrugeraftaler af 27. juli 2002.

I tilfælde af manglende overholdelse af købskontrakten kan reklamationen sendes skriftligt til e-mailadressen info@e-trena.de eller pr. post til Trena SP. Zo.o 05-850 Jawczyce, Ul. Indsend Wspolna Droga 6B. Hvis det er nødvendigt, kan du bruge formularen vist nedenfor.

Pakker, der er udvendigt beskadigede, skal anmeldes til pakkeudleveringsfirmaet ved levering. Pakkeudbringeren er forpligtet til at kontrollere pakken og skrive reklamationsformularen sammen.

Sælger skal behandle reklamationen inden 14 dage efter modtagelsen af de returnerede varer. Efter at kunden har informeret sælger om returneringen, er kunden forpligtet til straks at sende varen til Kaab/TRENA Maltitz 35A, 02627 Weißenberg.

Hvis kravet accepteres, refunderes pengene inden for 14 dage. Vurderes reklamationen som negativ, returnerer sælger varen til kunden for egen regning efter forudgående aftale.

Klager vil blive behandlet med henvisning til klageskemaet, kvitteringen eller fakturaen.